22 Şubat 2010 Pazartesi

Çok Gizli Plan


En uç hayallerimden birine bu platform üzerinden değinmek istiyorum sevgili blog. Şeytan dürttü sabah sabah yazayım dedim. Öncelikle cinsimin en gizli, en kilit altına alınmış, en sinsi planını açık etmekle başlayayım işe. Efenim ben ve benim cins, erkeklerin düşüncelerini okumak istiyoruz. Bir grubumuz bu isteğin zorlayıcılığı sayesinde olacak, evrimleşmeye başladı bile. Hani yediğiniz haltları sanki o an yanındaymışsınız gibi şüpheyle sorgulayan kadınlar var ya (ve yalanınızı yakalarken ciddi ciddi tüylerinizi ürperten). Hah işte, onlar düşünce okuma evriminin ilk basamağındadırlar efenim.

Yazık ki bu evrimleşme sürecinden payımı almış değilim ben henüz. Bu yüzden hala düşünce okumayı hayal edenlerdenim. Yalnız nedenim diğer kadınlarınkinden biraz başka. Sevgililerin ben yanlarında yokken ne haltlar yediğini öğrenmek ya da aldatılıp aldatılmadığımı tespit etmek için istemiyorum bu yeteneği. Benim esas ilgimi çeken nokta erkeğin yediği haltı değil, yediği haltın nedenini bilme kısmı. Bilhassa flörtözlük hastalığına yakalanmış beylerin düşüncelerini okumak ve neden her dişiyle flört etmek zorunda hissettiklerini anlamak istiyorum. Bunun nedenini çoğu kez kendileri de bilmediğinden mütevellit, beyin kıvrımlarının ulaşamadıkları bir noktasında bu zorlayıcı hareketin gerçek sebebinin yattığına inanıyorum. İşte ben tam o noktada saklanmakta olan o altın değerindeki veriyi okumak ve "Oh içim rahatladı, hakları varmış!" demek istiyorum. Eğer varsa gerçekten kabul edilebilir bir sebep. Bilmek istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder