20 Şubat 2010 Cumartesi

Serbest Düşünce Akışı Tekniğinde Cumartesi Açılımları



İşbu yazıda giriş, gelişme ve sonuç sıralamalarına kapı gösterilirken arkalarından da bir adet "yürrü anca gidersin" manalı zurna öttürülecektir. O yüzden canını seven kaçsın. Mazeretim var, cumartesi bugün. Cumartesilerde insan sadece kendisinin anlam verebileceği yazılar yazmakta özgür olmalı...



Şiddetle belirteceğim ilk şey şu: Ben yaz'ı özledim. Derhal gelmesini talep ediyorum. Madem iklimler değişti, küre ısınmakla kafayı bozdu, o zaman kış ve ilkbaharı aradan çıkarabilir bizim için atmofer. Neden olmasın? Fakat düşündüm de baharda erguvan görmek de güzel oluyor. O halde bir ara reklamlara çıkan güzellik kraliçesi hanımkızımızın düşünce akış tekniğinden kopya çekebilirim. Yaz gelsin ama erguvanlar da yaz boyunca ağaçlarda kalsın. Evet. Bunun yanı sıra, şu gizemli operanın hangi mihraklar tarafından bestelenip ne isimle anıldığını öğrenmek istiyorum. Neredeyse 15 yıl olacak o nalet parçayı TRT Radyo 3'ten kasete kaydedeli. Hala öğrenemedim kimdir, nedir? En yakındaki konservatuarın bahçesine yatıp, açlık grevi yaparsam belki bir hoca acır da bir el atar çaresiz derdime. Korkarım "Aha, Tekel İşçisi bu!" diye karga tulumba kaldırıp kodese yollarlar beni. Buradan da Türkiye'de yaşamanın ruhuma verdiği zarar konusuna gelmek istiyorum. Gündem gün be gün yeni patlamalar yaparken ruh yorgunu olduk milletçe. Durumdan fena halde şikayetçiyim. Hepimize Maldivler tatili hediye etsin hükümet özür olarak. Oraya sığmazsak Karayipler'e de yer ayırtsınlar. Oraya da sığmazsak bir zahmet gugıl ört'leyiversinler dünyayı. Tropikal iklim, deniz, kumsal üçlemesi içeren neresi varsa hepsinde rezervasyon yapsınlar. Ne de olsa dünyanın en önemli (!) memleketlerinden biriymişiz, bedava ağırlarlar bizi bedavaaa!!! (Neden şu an bana 'terbiyesiz evladı seni' dediğinizi duyar gibi oluyorum?)



Şimdi pencereye gidip yaz gelmiş mi diye bakmam gerektiği için bu işkenceli yazıyı sonlandırıyorum. Çok net belirttim isteklerimi. Umutluyum.

0 yorum:

Yorum Gönder