17 Mart 2010 Çarşamba

Günün Kadını 3: Kristin Chenoweth

Mini mini bir kadın Kristin Chenoweth. Boyu sadece 1.50. Kendisini tanımaz, bilmezdim Pushing Daisies'den önce. Diziye bol miktarda tatlı kaçık karakter ihtiva ettiği için ilgi duymuştum. Gel zaman git zaman Kristin'in oynadığı Olive Snook karakteri epeyi bir ilgimi çekmeye başladı. Öyle bir oyunculuk sergiliyordu ki bizim mini kadın, başrol karakterlerini solda sıfır eyliyordu. Ve bir gün, dizinin daha sonra unutulmaz sahneler arasına girecek bir bölümünde, öyle güçlü bir sesle şarkı söyledi ki bu mini kadın, dev kesildi gözümde. Halden anlayan kuçu Digby'nin eşliğinde en sevdiğim Grease şarkılarından birini sonuna kadar hakkını vererek yorumladı. Gümbür gümbür bir sesti duyduğum. Hayranlık cimrisi bünyeme adeta bomba gibi düştü.

Diziyi Olive karakterinin yediği haltlar ve elbette söylediği şarkılar için takip eder duruma geldim o bölümden sonra. Nitekim 2009'da ikinci kez aday gösterildiği en iyi yardımcı kadın oyuncu Emmy'sini kazanarak da taçlandırdı başarısını. Yazık ki, Pushing Daisies'in ömrü kısa oldu; 2 sezon sonra küt diye bitirildi talihsiz dizi.

Kristin'le sonraki karşılaşmam Into Temptation ile oldu. Üzerinde sırf adı yazdığı için aldığım bu filmi izledikten sonra darmadağın olmamın da baş sorumlusu idi bu mini kadın. O minicik haliyle yine dev oyunculuk sergilemişti çünkü! O gün bu gündür dikkatle takip ediyorum yaptığı her işi mini-dev kadının. Glee'de sergilediği başarıları sanal alemde bol bol izleyip dinlemiş olmakla birlikte, bu dizinin cnbc-e tarafından alınıp derhal yeni nesillere de izletilmesi gerektiğini düşünüyorum. Hadi bakalım sayın yetkililer, daldığınız uykudan uyanıp bu işe bir el atmanızı bekliyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder