19 Mart 2010 Cuma

Haylaz Tohumlar, Kerata Filizler, Afacan Fidanlar

Her sabah tekrarladığım seramoni aynı 5 gündür. Uyandıktan ve kendime gelmek için bir miktar bekledikten sonra yaptığım ilk şey saksılarıma doğru koşuşturmak oluyor. Akşam sefası tohumcuklarımın ne alemde olduğuna bakıyorum heyecanla. Ahı gitmiş vahı kalmış, kupkuru tohumları toprağa ektiğimde büyük şüpheler içine düşmüştüm malum. Pek inanasım gelmiyordu tutunabileceklerine. Ama ilk ekimlerinin üzerinden geçen 6 gün ve 5 sabahtan sonra bugün bit boyutunda filizler karşıladı beni. Mini miniliği yüzünden topraktan güç bela ayırd edilebilen 2 tane filizcik. Ağzım kulaklarıma vardı görünce keratalarımı! Doğum yapan kadınlar gibi anaç duygularla sarsıldım. Malum, bu ilk çiçek ekme-biçme denemem ve her halta alabildiğine yabancıyım. Hiç beklemiyordum haylaz tohumcukların bu kadar erken filizlenmeye başlayacağını. Şimdi diğer tomurcukların da başarabilmesini diliyorum. Ne kadar çok çıkıp çaprazlanırlarsa, o kadar renkli olacak akşam sefalarım. Haziran geldiğinde ilk çiçeklerini görme şansım olacak belki de...

Bir ağzı kulaklara vardıran haberi de dün ekşi sözlük cephesinden aldım. Ekşi Sözlük Hatıra Ormanı'nın ekim ve tabelalandırma işlemleri tamamlanmış. İlk fotoğrafları da dün akşam yayınlanmış kutsal bilgi kaynağımızda. Orada da 6 tane afacanım var şimdi el kadar fidanlar halinde. Onlara karşı da fena halde anaçlaşmış durumdayım üstelik. Artık benim de bir yerde dikili fidanım oldu ya, ölsem de gam yemem. Ne mutlu bana.

2 yorum:

FKH dedi ki...

sözlüğün fotoğraflarını görünce iyi ki oradayım dedim :] sanırım bu şekilde yakında ülkeyi de ele geçirebiliriz.. :]

earinna dedi ki...

aynı şeyi ben de düşünmüştüm. çok gurur duydum ormanımızla. biz bu gazla ülkeyi ele geçirip, bir de üstüne orman dikeriz hatta :)

Yorum Gönder