3 Mart 2010 Çarşamba

"That Upset Me!"

John 'the biscuit' Cage kişisini bilen bilir. Ally McBeal dizisinin en renkli karakterlerinden biridir. Enteresan olaylara, bilhassa içinde çalıştığı hukuk firmasında şahit olduğu deliliklere sakin bir şekilde göz gezdirdikten sonra "That upset me!" cümlesini kurmasıyla meşhurdur. Bu tepkinin ardından kuvvetle muhtemel "I need to take a moment" safhası gelir. Cage alnıyla burnunun birleştiği noktayı tutar (tıpçılar o noktaya glabella der), başını öne eğer ve sessizliğe gömülür. Eğer şahit olduğu ya da duyduğu şey akıl durduran cinstense "i'm troubled" diyerek rahatsızlığını belirttikten sonra da aynı ritüel yinelenebilir. Ya da mekanı terkeder.

Bugün tv'de dolaşırken bol miktarda "That Upset Me" anı yaşadığımı farkettim. Tek eksiğim bunu John Biscuit gibi ifade etmekti. Ebru Şallı'nın baktıkça içimi fenalaştıran ekme kaşlarını gördüm ve That Upset Me! Modası bir türlü geçmek bilmeyen izdivaç programlarına denk geldim ve That Upset Me! Kıroluğun memlekette iyi iş yaptığını gösteren Recep İvedik vtr'lerine denk geldim ve That Upset Me! Şaka programlarında maymun edilen insanlarla rastlaştım ve That Upset Me! Haber kanalı saatbaşı bültenlerinde memleketin getirildiği noktayı izledim ve That Upset Me! Belgesel kanalında yolcu uçaklarının düşme hikayelerini anlatan sinir bozucu seriye denk geldim ve That Upset Me! Şimdi izninizle,

"I need to take a moment"

0 yorum:

Yorum Gönder