11 Mayıs 2010 Salı

Goblin King vs. Lady Gaga


Enteresan şeyler üzerine kafa yorarken buluyorum kendimi şu günlerde. Mesela Lady Gaga'nın herhangi bir klibine denk geldiğimde, yüzündeki makyajı silmesinin kaç saatini aldığını merak etmeye başlıyorum. Bununla da bitmiyor Gaga'sal konularım. Kendisi ile her karşılaştığımda, cart diye David Bowie'nin Labyrinth filmindeki hali geliyor gözümün önüne. Bunun nedenini tam olarak anlayamamış olmakla birlikte, Lady Gaga ve Goblin Kralı arasında saç-makyaj yahut giyim paralelliği kurduğumdan şüpheleniyorum bilinçaltı seviyesinde.

İzlediğim bir belgesele de fena halde kafa yordum bugün mesela. Programı izlerken duyduğum cümle tam olarak şuydu: "Bence yakında kim olduğunu anlayacak ve kim olmak istediğini". Bu cümleyi kuran Amerikalı bir kadın, bahsettiği kişi (!) de köpeğiydi. Kadın mı daha absürddü, kurduğu cümle mi bir türlü karar veremedim. Kim olmak istediğini anlayabilecek kadar içsel aydınlanma yaşamış bir kuçu hayal etmeye çalıştım, ama onu da beceremedim...

0 yorum:

Yorum Gönder