8 Eylül 2010 Çarşamba

Naçiz Ficudumu Tumblr Ellerine Bırakınız!


Bugünlerde yapmak istediğim tek şey elalemin blogundan resim çalıp, o resmi ilk kez ben keşfetmişim havalarına girerek "hort" diye kaydımın orta yerine yapıştırmak. Ki bu mümkün değil, zira ayıplı (ama valla estetik) resimler ailenizin nalet ama hanımkızceğiz yazarı earinna imajını tanrı bilir hangi noktalara sürükler!

Sorun şu ki, tumblr manyağı oldum bu aralar. Blogger alemimizin selebritilerinin (neye göre? kime göre?) maceralarının yanlarında halt ettiği bir kısım şeytani sayfaya takılmaya başladım. Ve pek tuhaf bir "cinsler arası münasebet ve estetik açılımları" diyarına Alice misali kafa üstü düştüm. Bu diyarda kedili bir Kurt Cobain fotoğrafının hemen ardından (hemen arakladım tabi resmi) hard-core bir münasebet manzarası peydah olabiliyor. Onun hemen ardından siyah-beyaz bir dönem resmi, dönem resminin ardından da fetiş objeleri gelebiliyor. Kullanıcıların keyfi ne isterse, yapıştırıveriyorlar sayfalarına. İmrenilesi bir özgürlük bu! Biz burada eş dost görür diye kasım kasım kasılıp hanımkızceğüzlümüze zeval getirmemeye çalışırken, tmblr'deki bu tür bir post 1128 kere görüntüleniyor. İnsan kendi blogunda bile özgür hissedemiyor!!!

3 yorum:

ABSOLUT - eklektik dedi ki...

ben gene hahahha dıye gülmek ıstıyorum:=))))
hanı gecenlerde marlonun kedısı dıye bır serı foto koymustun bloguna. o serının bırı de bende mevcut. onu aldıgım sayfayı gayet ıyı hatırlıyorum. sende o serıyı görünce kıs kıs güldüm su dünya ne küçük dıye:=))ben bıle kücük dılımı yutayazdım kı ben oyle seylere alıskınım. alamanyadan malum. tabu mabu tanımazlar orda. bırde su foto almayı dıyorum. nedense kafama tas gelmıs gıbı oldu:=) banane ımaj fılan umrumda degıl. zaten ben hanım kızda degılım:=)))

earinna dedi ki...

ilahi absolut! yakaladın beni :) fotoları nereden arakladığım açığa çıkmış bulundu böylece! hakikaten blog dünyası küçük. çok da hoşuma gitti kendime bir yandaş bulmuş olmak.

ama kafana taş gelmis gibi hissetme sakın. çünkü bu yazının yegane öznesi benim. yukarıda da bahsettiğim gibi, zıvanadan çıkmış fotoğraflar tarafından ayartılmış vaziyetteyim ve hepsini alıp bloguma koymak, yani kısaca sokak kızı olmak istiyorum. kahrolsun hanımkızlar :)

ABSOLUT - eklektik dedi ki...

kır zıncırlerını, kahrolsun hanımkızlar:=))

Yorum Gönder