25 Eylül 2010 Cumartesi

Sansür Mü Demiştiniz?


Baktım ki internete bir dolu sansür uygulanıyor; ama cumhurbaşkanı da çıkıp "Türkiye'de internet sansürü yok" diye açıklama yapıyor; "benim neyim eksik?" açıklaması yapmak üzere soluğu doooğruca blogda aldım.

Yukarıdaki resmi yayınlayıp yayınlamamak konusunda ne zamandır kararsızdım. Zira tanrıça ayarında tasarlanmış olan bu hanımkızımızın fotoğrafı blogum hakkında yanlış anlaşılmalara sebebiyet verebilirdi, yahut vermeyebilirdi. Ve ben bunu pek de takmayabilirdim, yahut taka da bilirdim. Sorun şuydu ki; fotonun ana teması kaçınılmaz biçimde erotizm olmakla birlikte, görmeyi bilen göz için evlere şenlik anlamlar barındırıyordu. Resmi gördükleri anın 0.01. saniyesinde merkezdeki tanrıçaya kilitlenen sevgili beylerin ve resmi gördükleri anın 0.01. saniyesinde kıskançlıkla iç çeken sevgili hemcinslerimin hemen görmeyi başaramayacağı bir detay için son derece hanım hanımcık (!) blogumun itibarını tehlikeye atmaya karar verdim en sonunda.

Evet, bu fotoğrafın bu bloga yerleştirilmesinin tek nedeni fotoğrafın sol yanında, arka fonda görülen ve oturduğu noktadan hanımkızceğize yahşi bir bakış fırlatmakta olan sakallı-bıyıklı, yalın ayaklı, takım elbiseli adamdır! Haline baktıkça içimi tekinsiz hislerle dolduran bu ürkünç kişilik, fotoğrafın çekilişinin hemen ardından neler olduğu konusunda da derin kuşkulara garketmiştir beni.

Hanımkızımızın meme nahiyesinin tam üzerine denk gelen siyah banda gelince... Demedi mi size sayın cumhurbaşkanı: "İnternette Sansür Filan YOOOKKK!"

0 yorum:

Yorum Gönder