23 Ekim 2010 Cumartesi

Hayalimdeki Matrix


Hayalimdeki gelecekte Matrix var.

Evet. Yanımda Neo kod adı altında Keanu ile uyandığım bir cumartesi sabahında, yaptığım ilk şeyin bir elimi Süpermen gibi ileriye doğru uzatıp yumruk yaparak yan odaya doğru koşturmak olduğunu hayal ediyorum kendi Matrix'imde. Realiteye dikkatinizi çekerim yalnız: Uçamıyorum, sadece çakma bir Supergirl edasıyla yan odaya koşuşturuyorum.

Fakat neden? E malum, Neoeanu yanımdayken gözlerimi açmışım güne, manyak mıyım ben de paldır küldür kalkıp güzelim adamı oracıkta bırakıyorum? Tabiki son derece geçerli bir nedenim var. Nedenlerin en mühimi, en geçerlisi hatta! Çünkü yan odada kafanın içine sınırsız veri yükleyen ultra lüks Matrix koltuğu var. Eveeeettt. Niye yardırıyorum koltuğa doğru peki? Yukarıda resmi görülmekte olan tarçınlı ekmeğin yapımını yükleyeceğim çünkü içinde yemekler konusunda saman dışında hiç bir veri bulunmayan beynime!!!

Ne olacak sonra? Dünya üzerindeki bütün yakışıklı erkeklerin midesinden geçen tarçınlı ekmekle süslenmiş kahvaltı yolu mevzuatı uyarınca Keanucuğum da dahil hepsine sahip olacağım!

Ahh hayalimdeki Matrix... Büyüksün.

0 yorum:

Yorum Gönder