11 Aralık 2010 Cumartesi

Kar Pıtırcığı!


2010 yazına kadar kıştan alabildiğine nefret eden gruptaydım. Ancak bildiğim yazların en kavurucusu yaşanıp üstüne bir de ameliyatın yan etkileri eklenince... Kelimenin tam anlamıyla manyak oldum! Siz diyin hayatta kalma mücadelesi, ben diyim survivor, siz diyin sıfır beden, ben diyim Somalili earinna.

O nalet yazdan sonradır ki havalar soğudukça bir mutluluk gelmeye başladı bana. Yağmur, fırtına mest eder oldu bir zamanlar kıştan ölümüne nefret eden bünyemi. Hele bu sabah kalkınca gördüğüm o kar manzarası... Henüz bastığım yeni yaş için hediye gibi geldi bana.

Günün başlangıç planı kızarmış ekmek, süzme beyaz peynir, çay eşliğinde penceremin dışındaki ağaçların dallarında birikmeye başlayan karı izleyip zevkten zevke sürüklenmek olacak (bu noktada içimde uzun zamandır kanayan bir yarayı iyileştirebilmek adına zevk kelimesi yerine keyif kelimesinin kullanımını tercih eden herkese buradan tükürmek isterim. Çok keyifli bir birlikteliği olan mal arkadaşlar ve hatta aşkitolar, zevkli denir ona! ZEVKLİ!!!).

0 yorum:

Yorum Gönder