30 Aralık 2010 Perşembe

Yeni Yıl Dileksiz Olmaz


Bu yıl da bitti!

Her yılın bitişi aynı oluyor be sevgili blog! Otobüse-metroya bindiğimde en iri kıyımlar, en obezler, en sumo güreşçileri yine oturmak için benim yanımı buluyor. Nedeni belirsiz. Sonuncu talihsiz maceram dişçi bir dostuma (diş hekimiii diş hekimiii diye uyarır bunu okusa kesin) uğradıktan sonra yaşandı. Kahrolsun büyük kentlerin park yeri bulunmayan merkezi semtleri! Bir hata edip bindim nalet metroya. Yediğim anestezik iğneyle dağılan ağzımı gözümü toparlamaya çalışma derdi yetmezmiş gibi her bir bacağının kalınlığı benim gövdemin toplamı kadar olan bir herif zort diye çöktü yanıma. Son durağa kadar yapışık seyahat ederken civciv gibi ezildim. İste o an yeni yıldan ne dileyeceğime karar verdim. Bu yeni yılla birlikte bütün obezlerin kazık görmüş vampir gibi uzak durmasını dileyeceğim benden. Bütün çirozların da yanına oturmak için beni seçmesini!

Bir blog yazarı olarak ilk yeni yıl yazımı yazmakta olduğumu belirterek okuyucularıma yeni yılda "allah kurtarsın" diyorum. Şööyle aklı başında, eğlenceli, içinden zeka fışkıran yepyeni bloglar bularak okuyasınız dilerim 2011'de. Hadi bakalım,

Cümleten Hepi Niv Yir!

0 yorum:

Yorum Gönder