17 Aralık 2010 Cuma

Yuh Desem Karşıki Dağlar Yıkılır???

"Bre hayvanat, ne işin var senin orada?"

... Çıkışıyla başlamak isterim ne zamandır yazıp çizemediğim blogcağızımın bu yeni yazısına. Tumblr manyağı oldum olalı elime geçen tuhaf resmin haddi hududu yok. Tipik Türk ruhu bende de hakim tabi. Emek verip birşeyler yazmak dururken bloga, elalemden kapışladığım resimleri yapıştırıveriyorum buraya, hoop blogger oluyorum.

Kendi kendime "Hadi Ordan" demek isterim bu noktada! İşin özü şu ki, doğum günü şenliklerinin başlangıcından bu yana doğru düzgün ev yüzü görmedim. Ya şurdayım ya burda, ya onlayım ya bunla. İş çıkışı saatleri yaklaşırken başlıyor bir kurtlanma. Bir kaç telefon, bir kaç diyalog derken kendimi bir barda koyu bir muhabbetin içinde buluyorum. Çık çıkabilirsen, git gidebilirsen. Misal dün damarım tuttu. Eve erken döneyim dedim. Halt ettim! Barda flamenko müzik dinlerken bıraktığım arkadaşlar geceyi neyi düğü belirsiz tiplerle Müslüm Gürses konseri dinleyerek bitirmiş. Bizzat Müslüm Baba! Bulmuş çıkarmışlar gece vakti. Evet, biraraya gelince türlü manyaklığa imza atan bir grubuzdur ama bu... yuh diyorum sayın okuyucular!

0 yorum:

Yorum Gönder