17 Ocak 2011 Pazartesi

Kalassal Romantizm

Bakınız sevgili okurcanlar! Romantik resim koydum ben bloguma! Aylardır bekliyor blog resimleri klasörümde. Önce pek dokunaklı, pek teatral gelmişti. Hele bir dursun demiştim bir köşede. Klasörü her açışımda karşıma çıktıkça teraslarda gezinen hanımkızımızın kanatları olduğundan şüphelenmeye başladım. Yoksa elbisesi pek uzundu da rüzgarda romantik bir biçimde uçuşur iken gözde kanat yanılgısı mı yaratıyordu? Bir türlü emin olamıyor, resmi eklemeyi bir başka bahara erteleyip duruyordum.

O gün bugünmüş meğerse. Zira pek bir romantik hissediyorum kendimi. Efenim göz kenarında bir buğulanmalar, şarkı dinleyip içlenmeler, efenime söyleyim bir Rut kişisini özlemeler... Bilen bilir. Romantizm diyince, kalastan hallicedir bu kavramla ilişkilerim. Karşıma geçmiş romantik bir şeyler parçalayan adamların gözlerinin içine bakmaya çalışırken bastırmaya çalıştığım kahkahalar yüzünden çektiğim eziyetleri bir ben bilirim misal. Ah hele o telefon mesajları yok mu? Yerlerde tepinerek güldüğüm günler hepi topu bir kaç ay öncesine uzanır.

Romantizmle aramdaki kalassal ilişkiye yeni bir boyut kazandıran şeyin sadece ve sadece tek bir cümle olması enteresan gelmekte hala bana. Şimdi, hayal edin. Delice aşık olduğunuz adam yahut kadın gözlerinizin içine bakarak sadece şu cümleyi kuruyor:

"I can smell the sunlight on your skin"

Gel de romantikleşme...

0 yorum:

Yorum Gönder