28 Mart 2011 Pazartesi

Sosyopat vs İnsan


Son günleri kesintisiz bir uyku halinde geçirdiğim söylenebilir. Öyle bir yorgunluk ki, nefesimi içime çekerken bütün dokularımın huysuzlukla inlediğini-tıkırdadığını ve gıcırdadığını duyabiliyorum. Kesif bir baygınlık hali, uyuşukluk, ezici bir yorgunluk, dinlenmeksizin yaşamaktan doğan bıkkınlık.

Ve elbette her nasılsa kendisine arkadaş çevremde yer bulmayı başarabilmiş vicdan yoksunu sosyopat bir insansının zavallı varoluşunun içimde yarattığı mide bulantısı... Şimdi daha iyi anlayabiliyorum varoluşunu en aşağılık seviyede sürdüren bir insansının bile bir diğerini kendisinden bile alçak bir seviyeye yakıştırarak yaşadığı mide bulantısını ifade etmeyi başarabilmesinin ardında yatan gerçek nedeni. Bu tür ruh yoksunu "şey"lere derim ki:

"Ben sana Sosyopat olamazsın demedim. İnsan olamazsın dedim."

5 yorum:

earinna dedi ki...

Unutmadan: Yukarıdaki resim Marilyn'in eline ait. Kendisinden bir Osmanlı tokadı geliyor tüm sosyopatlara.

Adsız dedi ki...

birebir bir sosyopatı sevgili olarak yıllarca hayatına sokmuş bir insan olarak diyebilirim ki o mide bulantısı uzun bir süre geçmiyor.fakat üzülerek söylüyorum ki bu insanlar sosyopat ve aşağılık olmalarıyla gurur duyuyorlar ve malesef edilen hakaretler onları mutlu ediyor.tamamen hayatından men etmen en iyisi:)

earinna dedi ki...

Arkadaş çevresinden de kalpten de uzak tutmalı sosyopatları.
Ben yaptım çok güzel oldu :)

Adsız dedi ki...

ben de yaptım ve 4 yıl sonra hayatımın en güzel günlerini yaşıyorum :)

earinna dedi ki...

Sosyopatlar hepimizden ırak olsun :)

Yorum Gönder